قصص سكس عربي جارتي ناكتني

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة رضا عز, بتاريخ ‏10 مارس 2018.

  1. رضا عز

    رضا عز عضو مميز
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏23 سبتمبر 2017
    المشاركات:
    204
    الإعجابات المتلقاة:
    135
    نقاط الجائزة:
    43
    مكان الإقامة:
    Central Singapore, Singapore
    جارتي ناكتني



    سكنت قدامي جاره جديده هي وجوزها ومعندهاش اولاد وهي تقريبا في مثل سني 45 سنه طويله وعريضه زيي بس هي سمره قمحي وانا بيضه فله وفي يوم بعد ما جوزي نزل شغله قمت اروق في البيت واخرج صفيحه الزباله علي باب الشقه لقيت جارتي هي كمان بتخرج صفيحه الزباله بتاعتها فصبحت عليا وصبحت عليها وقلتلها اهلا بيكي نورتي العماره قالتلي ميرسي قلتلها انا اسمي سوزان قالتلي وانا اسمي يعاد عزمتها تيجي تشرب القهوه عندي قالتلي من عينيه يا سوزان بس اغير عدوم النوم واجي قلتلها ولا تغيري ولا حاجه مانا كمان بهدوم النوم منت لابسه كومبيلزن ابيض عريان اوي وقصير اوي وعليه روب طويل وهي كانت لابسه جلابيه سوده المهم دخلت جابت المفتاح وقفلت بابها ودخلت في الصالون وقعدت وانا دخلت المطبع اغمل القهوه وطبعا قلعت الروب وجيبت صينيه القهوه وانا بوطي احطها علي الترابيزه بزازي خرجت من الكومبيلزون فضحكت وقلتلها معلش اصلهم كبار زي ما نتي شايفه ورحت مدخلاهم تاني وهي ضحكت وقالتلي عادي يا سوزان ما برضه بتوعي كبار وقلتلها تفضلي القهوه واخدت الفنجان وانا اخدت فنجان وقلتلها ايه رايك تاخدي سيجاره مع القهوه ضحكت وقالتلي مفيش مانع واديتها سيجلره واخدت سيجاره ولعتلها وولعت نفسي وعاوزه انكشها واعرف ميتها بس ازاي قلتلها بزازك كبار بس مستخبيين مش باين كبرهم وضحكت قالتلي هي هي هي ايه عاوزه تشوفيهم والا ايه ضحكت وقلتلها عادي يعني لو تحبي راحت قايمه قالعه الجلابيه وكانت لبساها علي اللحم اوف اوف علي جسمها بزاز وبطن وكس مفيش فيه ولا شعرايه قلتلها ايوه صحيح بزازك كبار امممممممم وكسك منتوف قالتلي جوزي بيحبه نضيف وبيلمع وضحكت قلتلها انا بقه جوزي بحبه بشعرته بس هو نضيف برضه ضحكت وقالتلي وريني كده رحت فاتحه رجلي وسندتها علي الفوتيه وتاخرت الكلوت ولقيتها بتبص اوي علي كسي وقالتلي يخرب بيتك ايه ده كس ست والا كس جاموسه وضحت كبير اوي يا سوزان وكمان زبورك كبير وشفاتير كسك مدلدله عاوزه امسكه يا سوزان ممكن قلتها ممكن يا حبيبتي كل الي في نفسك اعمليه لقيتها قربت مني وحسست علي كسي قلت اههههههه اههههههههههه ايدك حلوه يا سعاد قلتلي وانتي كسك حلو عاوزه ابوسه قلتلها بوسي يا حبيبتي قربت وشها ولقيتها اخدت نفس جامد وقالتلي ريحته حلللللللللللللوه وهجمت ببقها تبوس وتلحس وانا اهههههههههه اووووووووف احححححححححح كفايه يا سعاد هيجتيني يا بت وهي مش ساله فيا عاملت زي الكلب الجعان الي لقه عضمه عماله تبوس وتحلس وتشفط الزنبور وانا خلاص هجت اوي وقلتلها حررررررررررررام عليكي خليني انا كمان اتمتع بكسك قالتلي تعالي يا حبيبتي اتمتعي ورحنا نازلين علي الارض خلف خلاق وشي علي كسها ووشها علي كسي اشم والحس وابوس واشفط في كسها وهي كمان قلتلها احححححححح احححححححح يا سعاااااااااااد بزازي بتاكلني ادعكيهم قفشي فيهم اوووووف اوووووووف راحت بايدها تدعك فيهم وهي بتاكل في كسي لحد ما نزلنا شهوتنا في بوق بعضينا وابتدين بعد كده كل يوم نتقابل مره في شقتها ومره في شقتي وكان كل مره نعمل حاجه جديده
     
    أعجب بهذه المشاركة Lela
  2. مشروك و اشك

    مشروك و اشك عضو ماسي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏10 ابريل 2018
    المشاركات:
    1,700
    الإعجابات المتلقاة:
    137
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    IRAQ
    عفية
    قصة مثيرة وممتعة
     
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.


جاري الديوث ناك امي وخواتي الشرميط ومواتيصورسكس جديد ومختلفصور بنات عم تنتاك بصعوبةسکس تبادل زوجاتتحميل مقاطع سكس لبنانيقصص سكس نسون محونه تتنك ذنجامحجبات مثيرات صورقفشت مراتي مع راجل بينيكهاقصص نيك محارم جدتي الشرموطه متسلسلهسكس عراقيات صورمحارمarabincest.comتصوير منزلي للعاهرة فتيحة و هري تتناكقصص سكس ايمنقصص ديوث تليكرامصورسكس متحركة19مقطع سكس ل انسكاب شرامتصاویرXxX زن های جا افتاده ایرانی عربی چاققصص لواط نياكي تزوجنيالبنت الورديه سكسقنص اطياز محارمقصص محارم مصوره مثيره جداجداجداقصص سكس مصورة كونغ فو بانداسصور سکس امهاتبدويه مفنسهروايات سكسية ناكني جاري وامتعني بزبهبنات قطر سكسطيز بنوتي جدهصور بنت اب دلععاوزافشخVeleema الجزء العشرونصور اطياز محارم تجسس عربيSaoudien sexالام الجامده تعاقب ابنها بالنيك الساخن وصديقهقصص مصورة محارم عمتبفيديوهات سكس محارم اخت زوجتي تهانيقصص محارم مصورة مرضعتيفلم سكس تراهن اخاها علي انتصاب زبهرقم سكس سندس سكسفديونيك لمدام سمر اليمنيه مع زوجهاالسكس الجماعي هنتاي مترجمصور كسي واتسابهجوم.علي.النساءسكس.مترجمصور شويه مزز بلدي تستاهل النيكمحارم سكسصور سكس بيجسكس زوج اختيصور بزاز مصری aunty nighty nudeقصص سكس ريموندابحث نيك وفشخ اكساس مطلقات مشتهيات ازبار كبار افلام سكس صور متحرك وقصص نسونجيشرموطات عربياتالعروسه المهانةسكس مترجمفي بيتنا معرص اسطوره المحارمشرموطه ديناتجسس كوكتيل نسونجيسلوي الحرازيسكس أخ واختهقصص سكس مثيره مصورهكس مرتيهذه الليلة من أجلك انت هنتاي مترجمقصتي طيزي وزب اخي في الاتوبيسقصص سكس محارم قصة متحررة متزوجة تشتهي زب اخوهانيك بنات في خرم الطيزصورسكسانمي اب ويغتصب بنتهتويترصوركسصور نيك سكس شابه لبنانيه ف غياب الزوجقصص نيك يمنيvaginas peludasصورممحونات علي السريرالبنت ذي جننتني قصص محارمصورسكس مصري/attachments/42893/أبي ناكنيسكس منتدياتصور كس ماماانمي هنتاي الانتقام من اميتصوير محارم وهن عاريات مخفيمتى شفتى زب مقومصور سكس لمحجبه بالحجاب ومن غيرهقصص محارم الصافحه 50صور طياز مهريهxnxxموخرات زي العسلقصة نيك اسراء أخت زوجتيBad Boss 1 – قصص محارم مترجمجاري ناكني في الأسانسيرشرموطة 18 سنةporn arabe zebzoub xnxx