لم اجد الانثى التي اعشقها وانا عاشق للجنس

الموضوع في 'قصص تبادل الزوجات' بواسطة د.نورالد]ن النوري, بتاريخ ‏14 أغسطس 2018.

  1. د.نورالد]ن النوري

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏21 يونيو 2018
    المشاركات:
    76
    الإعجابات المتلقاة:
    468
    نقاط الجائزة:
    53
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    الدكتور المهندس نورالدين
    مكان الإقامة:
    Kuwait City, الكويت‎
    أولا اعرفكم بنفسى نورالدين غير متزوج لانى لم اجد تلك الانثى التى تجعلنى اهتم بها واعشقها وانا عاشق ومحب للجنس بدرجة رهيبة جدا واخشى ان تأتى امراءة تحرمنى مما انا فية من عشق للجنس وسعادة وقد قررت ان اكتب لكم احدى تجاربي التى حدثت معى منذ فترة ومازالت صاحبتها فى بالى وعقلى وقلبى الى الان وسوف احكى لكم ماحدث فى عدة اجزاء لم يكن فى بالى او فى تصورى ان يكون احد اصدقائى المقربين وهو امير يحب ان يرى زوجتة فى احضان الاخرين فصديقى الذى اعرفة جيدا من فترة طويلة وحتى من قبل ان يتزوج هادئ ولم يكن مثلنا يتحدث فى الجنس او له علاقات جنسية وكنا نسمية فى الشلة الهادى الخجول وكنا دائما نسهر مع بعضنا كمجموعة من الاصدقاء وانا معروف فى الشلة بانى صاحب علاقات نسائية متنوعة ومنذ فترة وجدت امير يحاول ان يلفت انتباهى ان زوجتة جميلة ومثيرة وجنسية ولكن باسلوب جميل مثلا يتعمد وضع صورها فى الموبيل ويقولى اتفرج على مجموعة الصور دى بتاعة الشلة والقى وسط الصور صورتين لمراتة وهيا بملابس مثيرة واتكرر الموضوع ده اكتر من مرة وكمان لما بتكلم مع مراتة يقولها انا من كريم وسهرانين وهنتأخر ويقولى شوف ياعم بتقول اية عليك انها بتكون مطمنة وانا سهران معاك وطبعا كنت باخدها بضحك واقولة شكلك بتلعب بديلك من ورانا ولا اية وفى مرة واحنا سهرانين سمعتة بتخانق وصوتة عالى فى الموبيل على غير عادتة سالتة فية اية مالك ؟ قالى مروة ودة اسمة مراتة زعلانة عشان مردتش اخليها تنزل مع اصحابها وانا سهران معاكم فقلتة هدى الامور شوية وقولها كلمتين كويسين وانك هتخرج معاها بكرها وكنت عاوز تعملها مفاجاءة وكدا وبرضة اتكلم معاها وصوته عالى المهم قولتة هدى شوية قالى طيب خد كلمها وشوف هتوصل معاها لاية لانها مصممة تروح لاهلها اخدت التليفون وبعد السلام والكلام هديتها وكدة وعشان الطف الجو قلتها طيب انا عازم نفسى بكرا على الغدا لو مش عاوزة تغدينى دة وضع تانى قالت لا اتفضل انت تشرف فى اى وقت دة بيتك قلتها خلاص يعنى مش هتروحى عند اهلك قالتى لا خلاص انا اقدر كفاية ذوقك معايا فى الكلام وانتهى الكلام وامير كان فرحان لانها مش هتروح و شكرنى وانا عادى ماخدتش فى بالى وانتهت السهرة وروحنا وتانى يوم وانا فى الشغل لقيت اتصال من رقم غريب ورديت ولقيت صوت ملائكى جميل حاولت اعرفة لكن معرفتش وخفت الغبط بالكلام تكون حد من الى اعرفهم من زمان حاولت اكون بتكلم باسلوب جميل لحد ما اعرف مين معايا وبرضة حد بضحك وبيهزر كانة يعرفنى وطبعا لان الصوت هادى مش متعصب زى امبارح فمعرفتش انها مروة الا لما قالتى هوا حضرتك ناسى انك عازم نفسك على الغذا عندنا ولا اية قالتها اهلا مدام مروة اخبار حضرتك اية واتكلم رسمى زى ما انا متعود اكلم اى حد مليش علاقة بية قوى المهم لقتيها زعلت وبتقولى اية الرسميات دى انا اسمى مروة وبس الا لو عاوز تعمل تكليف بينا قالتها ولا يهمك يا مروة قالتى انا صممت اخد الرقم واكلمك عشان اعتذرتك على عصبيتى امبارح وانت عارف ان امير لية اوقات حاجات بتجنن وتخرجنى عن شعورى وبعد شوية كلام باسلوب لطيف قالتى امير معاكى واتكلم معايا معلش مروة صممت تاخد تليفونك وتكلمك عشان تعتذر وتاكد العزومة بنفسها قلتة ولا يهمك واتفقنا ان هكون عندهم الساعة 4 العصر وانهيت شغلى ونزلت اخدت عربيتى وروحت لبيت امير واتصلت علية فينك انا تحت البيت قالى انا اطريت انزل اجيب حاجة من برا اتفضل انت اطلع وانا جاى وراك المهم طلعت وخبط على الباب فتحتى الباب مروة ولما شفتها اتسمرت ومقدرتش اتحرك لابسة فستان شيك جدا وقمة فى الاثارة والدلع تقريبا مبين ومش مبين كل جمسها فى اماكن ضيق جدا لدرجة انه مجسم جسمها وهوا من القماش الشيفون الاسود التقيل شوية لكن من الاضاءة تقدر تشوف الى تحتة ومغطى رجليها لكن فية فتحة تبدأ من تحت الركبة لحد نهاية رجليها البيضة الى زى ما بنقول مصبوبة صب وملفوفة وبتلمع لدرجة انى كنت عاوز انزل الحسها وابوسها وطبعا مش عارف اوصف مروة وجمالها ومن فوق بحمالة من رقبتها ونازل لحد ربع ظهرها عريان ومبين جزء من صدرها اوف من صدرها متوسط وابيض زى التلج ومليان تحس انة زى نجمات السنيما او منفوخ سليكون وغير شعرها مفرود على ظهرها وتقريبا واصل لاول طيزها وقصة شعرها الى تجنن ومنزلة خصلات من شعرها على وشها تشوفها تقول ملاك برئ وطبعا حاطة ميكاج بسيط جدا بيظهر جمالها ومختارة الوانة بعناية شديدة والبرفان الى رحتها تجذب اى انسان وتثيرة بالضبط حسيت انى واقف قدام ملكة جمال او نجمة من هوليود فهى تشبة شمس البارودى فى جمالها وياسمين عبد العزيز فى خفتها تحسس انها ملكة اثارة واغراء بدون اى شئ وجدت نفسى انظر اليها بدون وعى وقد سرحت وشردت بهبى للحظات لا اعرف كم طالت او قصرت واذا بها تقول لى اتفضل هتفضل واقف كدا على الباب افاقتى كلماتها من شرودى فدخلت واغلقت الباب خلفى وكان فى يدى بوكية ورد فقلت لها تفضلى فشكرتنى على زوقتى وحسن اختيارى للورد تلك الورد المميزة الداكنة اللون شبة السوداء وانا احبها تلك الوردة جدا واحرص على ان اشتريها رغم انها غالية الثمن وغير متواجدة الا فى المحلات الشهيرة فضحتك وقالت اية الوردة الجميلة دى انا اول مره اشوفها وسمعت عنها وسالت ولكن مكنتش بلاقيها قلتها اهى جت لحد عندك انتى اتخيلى وبس فضحكت وفعلت شئ لم يكن فى حسبانى ابدا اخدت الوردة السوداء ووضعتها فى شعرها ولم تعلق وبعد الكلام والتعارف البسيط بدأت تشتكى لى من معاملة امير لها وانا وعدتها بان احل تلك الامور البسيطة وكان اهمها ان تحس انه يفضلنا عليها ويسهر معنا اكثر منها والى ذلك من الكلام واثناء الكلام وصل امير ودخل وسلم على واعتذر على التأخير بحجة انة نزل لشراء بعض الاشياء الناقصة ولفت انتباه تلك الوردة السوداء فى شعر مروة وقالها اية الحلاوة دى منين الوردة دى فردت من كريم صحبك وانا ابتسمت ودخلت مروة الى المطبخ وبعد دقائق اتفضلوا الاكل جاهز قعدت انا وهى وامير ولكن امير صمم انى اقد فى النص بينهم وكانت سفرة مستديرة وليست مطولة واثناء الاكل كان فعلا لذيذ وقلتها على فكرة الاكل ممتاز ولذيذ جدا دة انتى تنفعى شيف فى اعظم مطاعم العالم ضحتك وقالت طيب خلاص اتفضل اتغذى عندنا كل يوم وضحتك وقلتها ميرسى لذوقك ( ولم اكن اعرف ان تلك الكلمة سوف تتحقق واكون متواجد يوميا فى البيت ) وبعد ان انهينا الغذاء الفاخر الذى لم اكن اتناول مثلة الا فى افضل الفنادق فى مصر دخلنا الى غرفة المعيشة حتى نشرب الشاى ونشاهد التليفزيون وبالفعل فان مروة ليدها ذوق عالى جدا فى اختيار منزلها وما فية من اثاث غرفة جميلة ومريحة جدا كانك فى منزل اوربى وجلسنا تناول الشاى ونتكلم فى اشياء كثيرة وعادية وكان التليفزيون فية فيلم فية رقصة لسهير ذكى فشدت انتباهى واذا بى تلقائى اتفرج عليها فحدث شئ لم يكن فى حسبانى مروة بتقولى انت بحب الرقص للدرجة دى فكان ردى تلقائى ايوا بحب الرقص جدا وخصوصا سهير ذكى مفيش واحدة بتعرف ترقص زيها لقيتها ضحكت وقالتى انا بعرف ارقص احسن منها حتى اسال امير صح يا امير ورد امير وقالى انا لو مكنش عيب كنت فتحت ليها نايت كليب عشان ترقص فية وضحكت انا وقلته ماشى ياعم هنيالك مراتك حد زيك لقيتها ضحكتك وقالتلى تحب اثبت انى برقض احلى منها طيب ثوانى ولقتيها داخلت الاوضة بتاعتها واجبت طرحة اتحزمت بيها وحطت فى السى دى اسطوانة لاغنية شيك شاك شوك وبدأت ترقص وانا هنا اتجننت فعلا وحسيت فنى قاعد قدام راقصة محترمة



    الجزء الاول اتكلمت فى بدايتة عن علاقتى بصديقى امير وعزومتى عندة فى البيت وكيف كان اول لقاء بينى وبين مروة مرات امير وكيف اخذت انتباهى واهتمامى من اول نظرة وانتها الجزء الاول ومروة ترقص على انغام شيك شاك شوك وانبهرت جدا برقصها حيث كانت تنافس اعظم الراقصات بالرقص والاثارة وكانت بتتعمد وهى بترقص تيجى وترقص قدامى وقريب جدا من رجلى وشعرها بيجى على وجهى وحينما ترقص وهى نائمة على الارض تتعمد ان تلمسنى باطرف اصباعها فى صبة جلى وشعرها ياتى على قدمى ايضا وما ادرام ما شعرها فهو طويل واسود نازل على ضهرها لحد طيزها وهيا طويلة تقريبا 177 سم بيضاء ملوفة القوام جسمها ابيض مثل الثلج كما قلت تشبة كثيرا شمس البارودى اما عيونها التى اسرتنى فلا اجد نفسى وانا اقول مثل عيون زبيدة ثروت الا انى اظلمها لانها اجمل من عيون زبيدة وظلت ترقص لمدة نصف ساعة وانا احسس انى فى احدى الكباريهات وامام راقصة محترفة اكثر من سهير زكى نفسها وبعد ان انتهى الرقص وجدت نفسى اصفق بيدى فى حرارة شديدة لدرجة انها قالت لى هل اعجبك رقصى فقلت لها لو لم تكونى زوجة امير لتمنيتكى زوجة لى فضحكت ضحكة كبيرة جدا كتلك الضحكات التى نقول عليها ضحكة سافلة وعالية وقالت احنا فيها اخلى امير يطلقنى ونتزوج فابتسمت وقلت لها ياريت فضحك امير وقال ولا تزعل اعتبرها مراتك فردت وقالت اهو عاوز اية بقى انا مراتك ومحدش ليه عندنا حاجة فكان ردى وانا موافق والى يرجع فى كلامة ؟ فكان ردها اسرع من ان اكمل باقى جملتى وتقول يبقى عيل والكلام بدأ يدخل دماغى وبفكرة سريعة جت فى بالى اية رايكم نحتفل بجوازى من مروة ونخرج مع بعض وردت مروة وقالت انا موافقة بس انا الى احدد البرنامج وانا قلت موافق ردت وقالت طيب اولا هنروح السينما وبعدين نطلع نتعشا وبعد كدا هنسهر فى نايت وانا كان ردى اوك وانا موافق ورد امير وضحك وقال طيب هتعزمونى معاكم ولا اروح بيتنا فضحكت وقلته لا بلاش تروح وتعالا معانا ده انت الشاهد على جوازنا حتى فضحكت مروة وقالت مكنتش عاوزة عزول بينا بس طالما انت قلت مقدرش اقولك لا يا جوزى وضحكت وطلبت تقوم تلبس وفجاءة لقيتها بتقولى كريم ممكن تيجى عندى فى اوضة النوم دقيقة وانا مكنتش مستوعب بردة انا الكلام كلة واخدة على انة هزار لقيت كريم بيقولى شوف مروة عاوزة اية قولت اوك وقمت دخلت اوضة النوم الى من اول اضائتها لفرشها حاجة كدا كاننا فى اوربا ولقتنى بقولها اوضة نومك جميلة لقتها بتضحك وبتقولى قصدك اوضة نمنا انت ناسى اننا اتجوزنا دلوقتى ولا اية واتفضل شوف هتختار اية عشان البسة وانزل بية فكان ردى اى حاجة هتلبسيها هتكون اكيد جميلة جدا عليكى ردت وصممت اختار ليها وفتحت دولاب هدومها ولقيت قدامى كمية فساتين سوارية كلها اجمل من بعضها قلتها بجد مش عارف اختار اية قالتى اية رايك البس الفستان دى ودة ولا دة وكلهم فساتين بيضاء زى الى البنات بتلبسة فى الخطوبة والافراح لما يكونوا وصيفات واخترت منهم فستان ابيض بسيط كانة بتاع عروسة من العصر اليونانى عشان اكون عروسة النهاردة فضحتك وقالتها معقولة ابيض فى سهرة طيب اسود او سوارية قالتى انت ناسى انى عروسة النهاردة ؟! وكان ردى البسى دة لقتها بتولى امرك يا جوزى وخرجت برا عشان تلبس ولقتها بعد فترة خرجت وكانت فعلا متألقة كانها عروسة يوم فرحها وجهزنا نفسنا للنزول واحنا نازلين لقتها عملت حاجة غريبة جدا جت ومسكت ايدى كاننا عرسان بجد ولقيت امير بيقولى مبروك يا عريس فحكت وقلت عقبالك وضحكت مروة قوى وخرجنا وروحنا السينما فى سان ستفانوا ولقتها قعدت جبنى من على يمينى وامير على شمالى ومع بداية الفيلم كانت على كتفى وانا بجد حسيت انها مراتى ومع احداث الفيلم كان فية لقطة رومانسية لقيتها بتقولى شكلهم بيحبوا بعض بجد مش تمثيل وضحكت وقالتها ايوا ولما البطل ادى البطلة بوسة قالت انا نفسى فى بوسة زيها هيا احسن منى و اية وبصيت وضحكت وامير كان سامع الكلمة فقالى اية حد يزعل مراتة فى اول يوم كدا قولتة يعنى اديها بوسة قالى ايوا انتم مش اتجوزتم النهاردة وانا كمان كنت شاهد وضحك وقالتله ايوا تصدق انا كنت ناسى وبدأت افكر فى ان اللعبة بتقلب جد وحسيت ان فية حاجة واخدت قرارى ان واحنا بتعشا يكون الكلام على المكشوف ولقيت مروة بتقولى هيا البوسة يا جوزى وبستها على خدها ولقتها بدون مقدمات قربت شفيفها من شفايفى وباستنى بوسة فعلا كلها شوق وكانها محرومة واول مروة تبوس من شهر ولقتنى بتبادل معاها البوسة واعتقدت انها قعدت اكتر من 10 دقايق بين بوس ولحس شفايفى بشفايفها وانا لحست شفتها الى تحت بلسانى ومصمتها بشفايفى ودخلت لسانى ولحست لسانها من فوق ومن تحت بلسانى ولقتها بتحط لسانها جوا بقى فمصيته بشفايفى وفضلنا كلنا لحد ما لقتها نامت على صدرى وقالتى اول مرة احس بطعم البوسة كدا وفى استراحة الجزء الاول طلبت مروة تروح التواليت وقالتى حبيبى انا عاوز اروح التواليت قولتها اتفضلى وقالت لامير انا هروح التواليت ورد امير هتسيب مراتك يا كريم تروح التواليت لوحدها ! قالته وانا اقدر ورحت معاها التواليت وبدا بينا الكلام قالتها انا حسيت ان اول مرة ابوس حد فضحكت وقالتى وانا كمان ودخلت التواليت وطلعت واتكلمنا كلام عادى ضحك وهزار ونكت وكدا وقالتى كلمة وسط النكت وانا فهمت منها كل حاجة ( مرة واحدة طلع جوزها مبيعرفش جوزها صاحبة) اخدت الكلمة دى وكملت عندى فهم الكلام ودخلنا وبعد انتهاء الفيلم روحنا نتعشا فى مطعم شيك جدا ومعروف فى اسكندرية واحنا بتعشا مروة كانت جنبى ولقتها بتاكلنى بايدها وبدأت اكل من ايديها وبعد العشا واحنا بنشرب الشاى وجهت كلامى لامير وقلتة على فكرة اعمل حسابك مروة هتبات معايا النهاردة فى فندق عشان دى ليلة الدخلة وقلتها وانا بضحك ولقيت مروة بتقولى وانا تحت امرك والمفجاءة انى امير قالى طبعا هيا بقت مراتك فية حد يستاذن عشان مراتة تروح معاه اى حتة وقررت اتكلم شوية بجد اية يا امير انت صدقت اللعبة ولا اية هيا قلبت جد وقبل اى كلام لقيت اميرة بتقولى بص يا كريم بكل صراحة وبدون اى كسوف انا لحد دلوقتى لسا بنت وامير ملوش فى اى حاجة خاص لانة عندة عيب خلقى واحنا كنا هنطلق بس بعد فترة عشان محدش يتكلم ويقول اى كلمة تجرح فيا وانت عارف واحدة زى لو اتطلق الناس كلها هتتكلم عليها ولما كلمنى امير عنك وعن شهامتك وانك الدنجوان بتاع الشلة وليك علاقات كتيرة طلبت منة انى اتعرف بيك عن قرب لاننا وصلنا لحل انى يكون ليا حريتى واعمل اى حاجة انا عوزاها مقابل انى احافظ على سرة وهوا وافق ولما شفتك بصراحة اعجبت بيك وقررت تكون انت جوزى فعلا لو عندك اى مانع او اى كلام قولة دلوقتى ورد امير وقالى بص يا كريم مفيش كسوف انت صاحبى وعارف عنى كل حاجة ولو عاوز تكون معانا انا جوزها قدام الناس وانت جوزها الحقيقى قول واعرف انك كدا هتنقذننا من الطلاق طبعا الكلام كان مفاجاءة وصاعق ليا وسرحت شوية فى الكلام ولقيت مرة بتقولى روحت فين يا كريم موافق ولا لا ؟! وكان ردى وانا موافق بس بشرط ان الكلمة الاولى والاخيرة فى البيت تكون ليا ورد امير ووافق وكدا اصبحت مروة مراتى فعلا وامير مجرد شكل واتصلت بالفندق فعلا وحجزت غرفة وبعدين طلعنا وروحنا نايت نكمل السهرة وهناك كان فية واحد بيشتغل اعرفة قلته على فكرة الى معايا دى مراتى لسا كاتبين الكتاب النهاردة والفرح كمان اسبوع ومش عاوز اقولك على الواجب الى اتعمل معايا هناك فعلا حسيت ان فرحى بجد وبعد ان انتهت السهرة استئذن امير فى ان يذهب الى منزلة واصبحت انا ومروة لوحدنا واخدتها وذهبت الى الفندق وصعدت الى الغرفة التى تطل على منظر رائع وكان تم تجهيز الغرفة باعتبار اننا ازواج ونقضى شهر العسل حيث الشموع وموسيقى هادئة وعشاء فاخر لم نكن بحاجة الية وعدد من زجاجات الخمر والشمانيا ودخلنا الى الغرفة وقد احسست اننا بالفعل عروسان فى ليلة دخلتهما واحسست ان مروة قد تملكتها رهبة ليلة الدخلة وبالفعل فهى مازلت عذارء(
     
    mego.magmag و Vini معجبون بهذا.
  2. مشروك و اشك

    مشروك و اشك عضو ماسي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏10 ابريل 2018
    المشاركات:
    1,700
    الإعجابات المتلقاة:
    139
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    IRAQ
    قصة ممتعة و يسلمووووووووووووو
     
  3. بربوكة

    بربوكة عضو VIP
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏24 ديسمبر 2017
    المشاركات:
    2,658
    الإعجابات المتلقاة:
    762
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    استاذة اللحس والمص للعيورة العراقية الراقية
    مكان الإقامة:
    Île-de-France, France
    عاشت القريحة و قصة حلوووووووة
    مثييييييييييييييييرة
     
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.


الشرمو طه مدام املهنتای محارم المهاتسكس ثلاثيرجل يبزنس زوجته من ترمتهاقصص سكس محارمسكس نيك محارم مع امه حقيقىانا واختي المراهقة بالبيت سكسسكس منحدرة/members/732/سكس زبزوب بناتصور سكس بنات اليمن يلبسين بنطلونات جينزموقع متناكة محارم تحررقصص نيك جارتي المغريه الشهوانيهصور سكس نيك كس متحركﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﺭﺿﺎﻋﺘﻲ ﻣﻦ ﺧﺎﻟﺘﻲصور طيز مغربيةقصص سكس مصورة احب معظم جسد اميانت سكس امراهمقاطع سكس بلايزن چاق مذهبی وحشریقصص سكس يمنيه خزنت انا وعمتيصور سكس فاديرضاعة تدي امي سكس کسنمایی سعودییصور عشاق سكسيگالری صکص حموم زنونهمتحررين عربي سكسسِكِسِ ايَرَانَيَسكس ازبار سعودية كبيرةقصص ييك محارم مكتوبصور سكس محجبات كرتونسحاق داخل البطون انمي xnxxكس يمنيقصص سيكس محارم اختي تساعدني نيك نيك رفيقتهاxnxx غامبول مجلاتقصص سكس فى بوخرستقصص وصور نيك امهات ممحونات إبني ناكني وقطعلي كسيقصص محارم تشبة حلا شيحاهنتاي امهات مترجم عربي اناا لااعرف السكس بناتسكس فتحت كس مرت اخي لميس/threads/13491/جسم وطيز مشعر موجبصور سكس محارم كرتوننيك تاكسيقصه.سكس.مامامنالصورسكس تويترامريكية هايجة٢٠١٩شرموطه ناركس محارمنيك هانتاي أبنت عمي سكس مترجمه -site:youtube.comسكس هندياتشواذورعان متحركهسكس.اكبر.اجسام.نساء.مصر.جماعي.كله.من.الطيز.ومن.خلف.الملابساجمل قصتي نيك عربني في استي وجحري ابني وانا مخزنهقصص محارم امي والعماره وزبينيك اطياز وقذف بغزاره خرجسكسكس كبر كس فيسكس محجبه مصريةسکس ولماvelamma storyes مترجمة بتويتر الجزء الثامنصور طيز سعودية تدلع في العبايةکارتون بن تنxxxكرتون كونان سكسالزبسيكسقصص سالب متناك ومرات اخوهصور سكس قنص محارم العرب bigassقصص امي مصورهxnxx كرتون قصصكلسين بنات محارم عربقصص تبادل بناتقصص جنسية مصورة الام الحنونة الجزء 20سكس كرتون 606قنص بلدي نسوان طيازسكس الرجال بالقصيب الفحلسكساويقحاب للعراب رمنسي عارياتقصص سكس محارم قصةمحجبة متحررة تلبس ملابس مثيرة سكسية في الشارعصور سكس مرسومةكس عربيقصص محارم ماما في المرحاض صوت طيز ماما بتظرتصور سكس مرام اليمنيه ورياضطيز خش بزبكصور سكس زوجات جزابات مثيرات بلانجرنخاضع تحت اجريكيالم وذلة لاول مرة قصص محارمصور محجبات يمنيات عريات سكسسكس كونان كرتونق نيك كانت تناديني ابوزبقصه بنت بزازها بتكبر لما لمسها ولا في الخيال مترجمه